50 Comments



Merhaba arkadaşlar. Bu videoda sizlere Samsung Galaxy J7 Prime telefonunun 8.1 sürümüne nasıl root atılacağını gösterdim İşlemleri videoda gösterdiğim gibi yaparsanız sıkıntı çıkmadan rootlanacaktır, yapamazsanız yorumlara yazmaktan çekinmeyiniz .

DOSYALAR güncel (odin twrp+magisk):

J7 Prime 7.0 root atma :

Kanalıma abone olun :

Diğer videolara göz atın :

Nguồn: https://partnersinsublime.com/

Xem thêm bài viết khác: https://partnersinsublime.com/cong-nghe/

Author

meeylandofficial@gmail.com

50 thoughts on “J7 PRIME (G610F) 8.1 ROOT ATMA TWRP AND MAGISK MANAGER

  1. benim telefonum huaweı y5 lıte 2018 ben twrp bulamadım kendı telefonumla ilgili yardım edebilir misin

  2. verileri yedekleyip bunu yaptıktan sonra verileri geri aldığında telefon numaraları falan siliniyor mu whattsapp grupları siliniyor mu ?

  3. dostum nu tmrp mıdır ne olmuyo o ya ne denedıysem olmuyo bı dunya tmrp ındjrdın hıcbırı olmuyo bı yardımcı olsa

  4. kardesim lütfen yardım et select storage e basıyorum telefon hariç hiç bir depolama alanı seçilmiyor

  5. merhaba, telefon sürümünüz ON7 olarak görünüyor ben de J7 prime var sıkıntı olur mu hocam?

  6. Gençler telefonu sürekli samsung logosunda yeniden baslayanlar için yazıyorum: 1-Telefonu ses açma home tuşu ve güç tuşuna aynı anda basıp twrp moduna yeniden girin. 2- yes yazdığımız kısma yeniden yes yazıp kaydırın 3- https://build.nethunter.com/android-tools/no-verity-opt-encrypt/no-verity-opt-encrypt-6.1.zip bu dosyayı indirip flasha atın. 4- Daha önceden flasaha attığımız magisk.zipp dosyasını kaydırın sonra yeni indirdiğiniz dosyayı kaydırın rebbot system diyin kesin açılacaktır.

  7. Benim telefon bağlanmıyor bir de telefonu açıp bağlamayı denedim izin istedi verdim acaba dowloading ekranında da izin istediği içinmi bağlanmıyor anlamadım

  8. Dediklerini yaptıktan sonra, magisk kurulumunda hata verdi: updater process ended with error 1.
    Sonra nasıl düzeltirim diye araştırdım stock rom'dan boot.img dosyasını alıp twrp ile yükledim.
    Sonra cihazı yeniden açarken boot ekranında "could not do normal boot, invanlid kernel lenght yazısı vardı."
    Ne yapmam gerekiyor gerçekten zor durumdayım, yardımcı olur musunuz ?

  9. hocam downloading moduna girdikten sonra telefonu bilgisayara bağlıyorum ama odin telefonu görmüyor. telefon açıkkende bilgisayara bağlanması için telefondan izin istiyor. bu sorunu nasıl çözebilirim

  10. Bu dosyaları kullanmayın bence twrp recovery de kaldı telefon orijinal yazılımı geri yüklemek zorunda kaldım ve yazılım 2 gb

  11. Programı bilgisayara indirdim telefonumu usb bağlantısı ile bilgisayara bağladım ama program telefonumu okumadı ne yapmam gerek

  12. kardeş twrp de kaldı. hiçbirşey yüklenmiyor ve açılmıyor. pc ye bağlıyorum görmüyor. otg görmüyor. sd görmüyor. ne yaparım

  13. bu telefonu sıfırladın sen wipe dan ben o kısmı yapmasam sıkıntı olur mu birde sadece twrp atsam root atmasam sıfırlanması yinede şart mı

  14. 8:35 de bahsettiğin hatayı yaptım ve telefon samsung yazısında kalıyor nasıl çözebilirim lütfen yardımcı olurmusun

  15. kardeşim ben dediklerini yaptım ama magisk yüklerken sıkıntı çıktı ve sürekli aç kapa oluyo magiskin yeni sürümünü infirdim flasla tekrar denedim ama yinede olmuyo ve aç kapa tekrarlıyo acil çözümü nedir anlatırmısın

  16. KARDEŞ ROOT ATTIM ALLAH RAZI OLSUN DA BEN MAGİSKE PİXEL EXPERİENCE MODÜLÜNÜ İNDİRDİM AMA KURULUM GEREKİYO HERHALDE Bİ YARDIM ETSEN OKURSAN LÜTFEN CEVAPLA 🙂

  17. Ben rootu attım güvenlik bildirimi geliyo ve yeniden başlatın diyo yeniden başlatırsam root gidermi

  18. Kardeşim dediklerini birebir yaptım magiski yukledikten sonra başarılı diyor rebotsysteme bastığım gibi telefon açılıp kapanıyor kendigiliginden habire sorun nerede cevaplarsanız sevinirim 💞

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *